lørdag, mai 5





Også ble det en liten pause igjen gitt... April var en helt super måned. Mye jobb, endel reising, og ikke minst tre hele dager med bursdagfeiring av den herlige jenta vår. I grunn ganske travelt, men en veldig fin måned. 

IfraLahellmannen har  sparklet og slipt kjøkkenvegger og endelig har også ventilatorhetta kommet opp. For å ikke snakke om "To do" stickeren fra Ferm Living som skal minne oss på alt vi glemmer.. Små forandringer som fryder! 

Onsdag reiser jeg til København. Innkjøp og inspirasjonstur! Håper å vise dere noen fine bilder etterhvert.

Ha en fin kveld der du er!

:) IfraLahell 

7 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Ett herlig kjøkken dere har og kjekt når slike "små-jobber" endelig blir gjort ;)
Mye å henge fingrene i forstår jeg...
God tur til Køben -jeg var der rett før påske og den byen er jo bare "himmelen" ;)
Klem May Helen

Anonym sa...

Så flott kjøkken dere har,har dere malt gulvet i svart?synest det var så stiligt,tenkte å male gulvenen mine lyse men det var så tøft med mørkt gulv og:)

Silje sa...

Kjempefint kjøkken! God tur til København :-)

Noralill sa...

Fint og luftig kjøkken! At april er ein travle månad, det er eg heilt eining i...men fantastisk å endeleg nyte sola og våren!

Fin sundag til deg.

Loppedilla sa...

Heldige dæ.. kom hjem fra Køben idag og digger den byen!

Unknown sa...

Flott kjøkkene med de herlige freshe fargedetaljene:)

God tur til København!!

HannasHörna sa...

Vilket härligt kök! Inspirerande!!

socials