tirsdag, desember 8

Stol glede



Foto: Vitra
Jeg har tidligere fortalt dere at jeg har litt stoldilla. Verner Pantons S chair har jeg ønsket meg lenge og nå har vi fått den første stolen i hus. En liten en! Junior utgaven ble julegaven til Thelma i år og den er bare sååå fin. Tussmørket her hjemme er ikke mye å ta bilder i, så enn så lenge får dere se på disse fine bildene. Stolene kommer i mange friske farger og jeg stod lenge og vuderte den turkise. Endte tilslutt opp med en klassisk hvit. Tidløst! Og så deilig det var med et ikke julete innlegg. Kommer nok flere av de fremover!

13 kommentarer:

Huset på Planen sa...

Gratulerer! Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke er sååå begeistret for disse, selvom jeg synes de er utrolig kule å se på. Men som barnestol er de midt i blinken. Lekne og tøffe på en gang.

Og jeg hadde nok også valgt hvitt...hehe.

Minmill sa...

Flott med et lite innlegg uten jul. Det bugner jo over av det for tiden. La inn et innlegg selv i dag uten for mye jul. Jeg er også fan av disse stolene, men bare en av gangen. Jeg kunne godt tenkt meg en sånn inne på arbeidsrommet mitt eller i entreen bare for å dekorere litt ekstra. Gjerne en som er knallgul.

Skal si du har gjort deg flid med pakkene i et innlegg lenger nede. Håper de tar vare på disse flotte til/fra lappene og ikke bare kaster dem. Det ligger jo litt arbeid bak dem. Ikke sant?

Takk for titten for denne gang, og ha en fin tirsdags kveld. Klem Minmill

vigdis sa...

*her i huset er det også ei som har helt stoldilla-til mannens store frustrsjon;) det sniker seg stoler inn i heimen både i tide og i utide, som han pleier å si! men hadde s chairen sneket seg over dørkarmen vår, så tror jeg til og med han hadde blitt fornøyd*heldige thelma* vigdis

linn sa...

for ei heldig lita jente! Som forøvrig har eit nydeleg navn :O)

*klem*

Anna-Malin sa...

Underbara stolar...
Alla lika fina, men den rosa är ljuvlig....
Vill ha dem allihop ;)

Kram
Anna-Malin

FlorasFrue sa...

Kjempefine stoler!! Så gøy å gi henne en mini :)
Jeg skulle visst hatt litt mer stoldilla enn jeg har, stolene i vårt hus er ikke noe å blogge om..hi,hi
God tirsdagskveld til deg!
Kjersti

MiaNostalgia sa...

Kul stol og deilig fargerikt innlegg i all denne julen.

mi-rachel sa...

tøffe de der stolene!!

Bjørkely sa...

hei hei!

ser det er flere som ikke får bra bilder.. her er det mørkt nesten hele døgnet.. ugg!

Torhild sa...

Love it!

Malin sa...

Gratulerer med kjøpet ! De stolene er virkelig nydelige, og en dag skal jeg selv kjøpe meg en slik :)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials